2015. március 29. 11:20 - Fridegar87

Miért?

Sziasztok!

Egy IT végzettséggel egyáltalán nem rendelkező lány vagyok, aki kis szerencsével szoftvertesztelőként tudott elhelyezkedni, és jelenleg nagyon boldog a munkájával. Boldog, mert piacképes szakma, nagyon keresett, érdekes dolgokat tanulhatok szinte minden nap és nem is szeretnék már mással foglalkozni a továbbiakban (az eredeti végzettségemhez sem szeretnék visszatérni.) Szóval nekem ez a munka nagyon bejött, viszont az a tapasztalatom, hogy ha másokkal közlöm, mi a munkám, akkor vagy fogalmuk sincs róla, vagy teljesen más elképzelésük van arról, mit csinál egy szoftvertesztelő. Ezért úgy gondoltam, blogot indítok, ahol egyrészt leírom azt, miből is áll ez a szakma (hátha mások is kedvet kapnak hozzá), másrészt pedig összegyűjtöm azokat az ismereteket, híreket, amik számomra (és remélhetőleg más tesztelők számára is hasznosak). Mivel ebben a szakmában aztán folyton lépést kell tartani az újdonságokkal, úgy gondolom, van értelme egy ilyen blognak. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiszoftverteszteles.blog.hu/api/trackback/id/tr797314960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scoobyZ 2015.09.18. 21:55:43

Én is szeretnék átevezni ebbe a szakmába, ezért megörültem, amikor rábukkantam a blogodra. Nagyon érdekesek az írásaid, kérlek, folytasd őket.
süti beállítások módosítása